********* ********************** DSV Blog: Τώρα δεν θα πονάς άλλο Μανούλα μου ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 11, 2023

Τώρα δεν θα πονάς άλλο Μανούλα μου ...




Η μουσική για μένα είναι ΟΛΗ ΜΟΥ η Ζωή ... 

Αν δεν ήταν η Μουσική θα ήμουνα πεθαμένος από τα γεννητούρια μου ακόμα ... και έχω ΠΑΝΤΑ μουσική ιδίως όταν εργάζομαι γιατί πιάνω κοντά στο 100% της απόδοσής μου ... και χωρίς Μουσική πέφτει δυναμικά ... 

Πριν λίγο σκέφτηκα ότι την μεγάλη εβδομάδα ... δεν έπαιζα μουσική ακόμα ότι και να έκανα ... Έβαζε η Μάνα μου την τηλεόραση και άκουγε όλα τα Ευαγγέλια και τα Έψελνε και η ίδια γιατί έχω ξαναπεί από 2 - 5 ετών είνε μόνιμη θέση στο δίπλα στασίδι της Εκκλησίας από τον Ψάλτη Πατέρας της Αλέξανδρου Θεοχάρη !!!

5 χρόνων η Μάνα μου ήξερε Ολα τα Ευαγγέλια απ Έξω ... Ήταν πολύ πιο Έξυπνη από μένα αλλά δυστυχώς δεν το ήξερε και κρεμόταν από τον λαιμό του Πατέρα μου και όταν έφυγε ο Πατέρας μου από τον Δικό μου !!! και Μόνο ... Ολόκληρη...

Τις τελευταίες μέρες πριν με Αφήσει ... πήγαινε στην τουαλέτα και γλίστρησε ... δεν της έβγαινε φωνή για να με φωνάξει ... και πήρε ένα πλαστικό δοχείο με λουλούδια και το κοπανούσε μέχρι να σπάσει ( Καταλάβατε πόσο Έξυπνη ) ... το άκουσα ... σηκώθηκα και την πήγα στην τουαλέτα ... την έβαλα μετά στην καρέκλα να αλλάξει ( ΝΑΙ την είδα γυμνή .. την Είχα ξαναδεί σε μια Εγχείρηση που πάλι την Άλλαζα ... αφού δεν μπορούσε από την Νάρκωση ) και μετά της έκανα Μπάνιο ... Έβαλε καθαρές Μπιτζαμούλες ( ΟΛΑ τα είχε Πεντακάθαρα και Πολλά ) ... και ΞαναΑναπαύτηκε ... Μέχρι που 5 πρωινά μετά Αναπαύτηκε Κανονικά ... 

Τώρα δεν θα πονάς άλλο Μανούλα μου ... 

Τώρα ρε γμτ ... δεν έχω κάποιον να μου ψέλνει το Πάσχα ...

Καταλαβαίνετε τι Απώλεια και Πένθος έχω Υποστεί από τότε που με Άφησε Μονάχο μου !!!

Πολύ ο Πόνος ... Δεν Παλεύεται !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: