********* ********************** DSV Blog: Δλδ ... είναι έστω και γνωστοί αυτοί που δεν πήραν ένα τηλέφωνο στον Βόλο να δούνε τι έπαθα μετά την Καταστροφή "??? Λέει Παρακάτω τι είναι και αυτή και και και και ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 15, 2023

Δλδ ... είναι έστω και γνωστοί αυτοί που δεν πήραν ένα τηλέφωνο στον Βόλο να δούνε τι έπαθα μετά την Καταστροφή "??? Λέει Παρακάτω τι είναι και αυτή και και και και ...


Στον Βόλο Πλέον ... πέφτουν Πτώματα. Έχουν αρχίσει να βγάζουν την Θλίψη τους που έχει γίνει ποτάμι που ξεχειλίζει Ανάποδα ... και θα Πνίξει πολλά Γαμίδια ... !!! 


Όλοι το ξέρουν ότι πραγματικά είχα επιθανάτιες φάσεις και άνοιγα τα μάτια μου γιατί έβλεπα Φως ... όπως ο Πατέρας μου πριν πεθάνει από τον Πολύ Πόνο ... 

Δλδ ... είναι έστω και γνωστοί αυτοί που δεν πήραν ένα τηλέφωνο στον Βόλο να δούνε τι έπαθα μετά την Καταστροφή "???

Λέει Παρακάτω τι είναι και αυτή και και και και ... 

ΚΑΙ θα καταλήξω στον Χρυσοδάκτυλο Κλέανθο ... και το γυραδιό που έχουν στο Μπουρδέλο τους ... γιατί ΑΝ ήθελε ... θα τον Έπειθε ... ή θα έπαιρνε η ίδια ... και όχι να ΜΟΥ κλείνουν και οι 2 τα τηλέφωνα ... γιατί ήθελα πριν πεθάνω ... να τους ακούσω .. 

Έρχετεν ... κι Ώραν σας !~!!


Giorgos Daskalakis

Έχετε πλέον συνδεθεί στο Messenger

21/3/19, 10:52 μ.μ.

Στείλατε

Πότε θα τα πούμε ??? Πραγματικά το Θέλω Πολύ ... !!! Είδα το Λάικ στον Nash και το θυμήθηκα !!!

Enter

23/3/19, 8:23 μ.μ.

Giorgos

 

Καλησπέρα Δημήτρη, θα έρθουμε πάλι το καλοκαίρι. Ακριβώς πότε δεν ξέρω, αλλά σίγουρα κάποιες μέρες θ ανηφορίσουμε

Enter

24/3/19, 12:23 π.μ.

Στείλατε

Αααααα Αργά !!! Μέχρι τότε ... μπορεί να ΄έρθω εγώ πρώτα Αθήνα !!! Αλλά δεν έχω που να Μείνω. Η Παλιά μου "Φίλη" θα με θέλει στο Σπίτι της??? ( Χαχαχαχαχχααα να της το πεις ότι το είπα Σοβαρά... Θα Στεναχωρηθεί τρελά αν μάθει ότι την είπα Έτσι. Αλλά για ένα 2 λεπτά .. Μετά πες της ότι είναι Πλάκα ... χαχαχαχχαχχαχα ) Εγώ σας θέλω τώρα ! Θέλω να τα πούμε ... Μου λείψατε πολύ ... και πιο πολύ Εσύ και ας μην το περίμενες ότι θα σου πω. Η Φοίβη δεν μου λέει Απαντήσεις όπως Εσύ. Εσύ είσαι ο Σοφός Σαολίν της Παρέας ... Με σένα θέλω να τα πω πιο πολύ. Δεν έχω κάτι Συγκεκριμένο να πούμε ... Αλλά θέλω μία Ποιοτική Έξυπνη και Σοφή εκ Βαθέων Επικοινωνία .. που σαν και Σένα πίστεψέ με δεν έχω Δεύτερον. Αργά είναι το Καλοκαίρι !!!!!!

Enter

24/3/19, 1:23 π.μ.

Στείλατε

Σκέφτηκα κάτι άλλο ... Μπορούμε τουλάχιστον να τα λέμε μέσω Skype ???

Enter

24/3/19, 1:20 μ.μ.

Στείλατε

Αχα ... Με γράφει και ο Σαολίν ... Πρέπει να το πάρω απόφαση ... Πάει το Δασκαλκαίικο.... για Μένα !!! Ούτε μηνύματα δεν στέλνουν !!!

Enter

Στείλατε


 

 Disney Gif


Enter

24/3/19, 4:38 μ.μ.

Στείλατε

Πωωω τώρα είδα ότι το διάβασες κιόλας .... Ωρεεεε ΦΤΥΣΙΜΟΟΟΟ !!!! ( Αστεία τα Λέω ε ... Με ξέρεις τι Πειραχτήρι είμαι )

Enter

24/3/19, 9:20 μ.μ.

Στείλατε

https://www.google.com/search?q=FlightSearch+13.855.14.59067&hl=en&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwixpannvpvhAhXNepoKHR1MDnkQ_AUICSgA&biw=758&bih=754&dpr=1.25 Τι Χρυσός Άνθρωπος είμαι εγώ ρε ??? Με Φτύνουν κι εγώ προσφέρω !!! Και μιας και ανέφερα τον Χρυσό ... https://www.youtube.com/watch?v=uYyGzzS_HWw


 

FlightSearch 13.855.14.59067 - Google Search


Enter

Στείλατε

https://www.youtube.com/watch?v=uYyGzzS_HWw


 

YFSF: Ο Ίαν Στρατής θα γίνει Τέρης Χρυσός! Το ανέκδοτο του Σταρόβα


Enter

25/3/19, 2:16 π.μ.

Στείλατε

Αααα τώρα κατάλαβα ... Αν δεν ταιριάζατε δεν θα συμπεθεριάζατε. Κι Εσύ δεν Απαντάς ! Ε τότε κι εγώ νιώθω Ανακουφισμένος που δεν απάντησα στο μνμ τις 29/12 ! Και το χα και τύψεις !!! Τα λέμε ... σε κανα 2 - 3 Τέρμινα !

Enter

25/3/19, 11:07 π.μ.

Giorgos

 

Χρόνια Πολλά Δημήτρη για την ημέρα. Για να μας επισκεφθείς, κανόνισε με Χριστίνα, εγώ δεν έχω πρόβλημα, το αντίθετο, αλλά τις καθημερινές είμαι εξωτερικό

Enter

Στείλατε

Βρε δεν Κατάλαβες .... Εμ ... Αν δεν Ανταποκρίνεσαι στην Μηνύματά μου πως να Καταλάβεις ??? Δεν μπορώ να έρθω Αθήνα ... Εσείς αν Ερχόσασταν ... Και μετά Σκέφτηκα το Skype. Από εκεί μια φορά στο τόσο μπορούμε να τα λέμε ??? Στείλε με το Προφίλ του Skype σου ... για να σου κάνω αίτημα .. !!! Και να μου Απαντάς ρε Φίλε. Όταν βλέπεις το μνμ μου ... με το που βρεις λίγο χρόνο Απάντα. Μπορεί να σε θέλω κάτι Επείγον !!! Τα Λέμε. Είπαμε ... Και να μπορούσα να Έρθω Αθήνα θα το έκανα ΜΟΝΟ αν ήσουν κι εσύ στο Σπίτι!!! Θα πάω να μείνω μόνος μου με τα παιδιά σου και την Γυναίκα σου στο σπίτι χωρίς Εσένα ??? Είπαμε ... Θα μας βγάλουν οι Εφημερίδες αν μας δει καμιά Κουτσομπόλα !!! Τα λέμε.

Enter

Στείλατε

Περιμένω το Sype !

Enter

25/3/19, 11:45 π.μ.

Στείλατε

Ξέχασα το k

Enter

26/3/19, 3:20 μ.μ.

Giorgos

 

Το συνημμένο δεν είναι διαθέσιμο

Enter

Ο φίλος σας σάς προσκάλεσε να εγκαταστήσετε το Messenger.

26/3/19, 6:43 μ.μ.

Στείλατε

Ααα ξέρεις ποιο τηλέφωνο έχω ακόμα ??? Το S2 .. tτο παλιό σου ... Με κάλεσες στο Messnger ... αλλά δεν το χω στο κινητό γιατί κάνει μια ώρα να το φορτώσει .. | Εμ .. δώσε κανένα πιο Καινούριο κινητό στον "Πελάτη" σου !!!

Enter

28/3/19, 6:06 μ.μ.

Στείλατε

Ακυρον ! Αναγκάστηκα και πήρα τηλέφωνο μόνος μου γιατί το δικό σου το παλιό τα παιξε εντελώς. Ούτε κλήση δεν μπορεί να κάνει ... Μόνο να δέχεται !!! Χάλασε η Οθόνη αφής. Παρόλα αυτά τόσα χρόνια με ξελάσπωσε Εντελώς. Ευχαριστώ που με Βοηθάτε.

Enter

28/3/19, 7:06 μ.μ.

Giorgos

Καλησπέρα Δημήτρη

Enter

Giorgos

Με έχεις πετύχει σε πολύ δουλειά

Enter

Giorgos

Σόρρυ που Αργώ να απαντήσω

Enter

Giorgos

 

Να περνάς καλά

Enter

Ο φίλος σας σάς προσκάλεσε να εγκαταστήσετε το Messenger.

Giorgos

 

Το συνημμένο δεν είναι διαθέσιμο

Enter

28/3/19, 10:29 μ.μ.

Στείλατε

Χμμμμ ... έχω ένα πολύ Κακό Ελάττωμα ... Όταν κάτι μου έρχεται στο μυαλό δεν μπορώ να το καταπιώ... και το λέω ... Οπότε στο λέω και σένα ... Λέει κάποιος Σοφός - Σαολίν ( άλλος από σένα ) ... "Η Προτεραιότητα που είσαι για Κάποιον ... είναι Ανάλογη με τον Χρόνο που σου δίνει." Ε Εντάξει ... Ξέρω ότι από το ΦΒ ... ποτέ δεν έμπαινες και πολύ. Οπότε .. μην Ζητάς Συγγνώμη. Ο Καθένας μας κάνει αυτό που θέλει και μπορεί. Αχχχ αυτό θα το στείλω και στην Φοίβη ... Ταιριάζει απόλυτα !!! Καληνύχτα.

Enter

Giorgos

 

Enter

Giorgos

 

Καληνύχτα Δημήτρη

Enter

28/3/19, 11:08 μ.μ.

Στείλατε

 

Enter

Στείλατε

Το έκανα.

Enter

25/6/21, 6:11 μ.μ.

Στείλατε

https://dsvsval.blogspot.com/2021/06/blog-post_25.html

Enter

29/6/21, 9:30 π.μ.

Στείλατε

https://dsvsval.blogspot.com/

Enter

29/6/21, 3:02 μ.μ.

Στείλατε

https://dsvsval.blogspot.com/2021/06/blog-post_33.html

Enter

2/7/21, 5:38 μ.μ.

Στείλατε

Δες το έχει πολύ πλάκα .. κυρίως ο τρίτος πίνακας ... https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/blog-post_8.html

Enter

3/7/21, 5:42 μ.μ.

Giorgos

 

Για τσέκαρε αυτά τα έντυπα, κάτι τέτοιο πρέπει να φτιάξουμε https://www.in.gr/2021/07/03/greece/green-pass-sygxysi-me-ti-vevaiosi-kai-to-pistopoiitiko-emvoliasmou-se-ti-diaferoun-pou-xrisimopoiountai/

Enter

Στείλατε

Κοίτα ρε τον Σαολίν που το εννοεί ... Α μη με βάζεις να ψάξω .. Είμαι άρρωστος ... Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου μ αυτά ... Αλλά στο λέω ... Έχει το Q_Code ... Αυτό πως θα το κάνουμε ? Και με το κντ να το χεις ... θα το σκανάρουν ! Κατά τα άλλα ... αν βρεις κάτι και είναι σωστό ... το δοκιμάζουμε.

Enter

Στείλατε

Αλλά δεν έχω Ιδέα από τετοια.

Enter

Στείλατε

Επειδή δεν ταξιδεύω.

Enter

Στείλατε

Ααα τώρα το είδα ...

Enter

Στείλατε

Οκ .. όταν μου περάσει λίγο ο πόνος απ τα κόκκαλα΄.. .θα το δω.

Enter

Στείλατε

Πολύ με ενδιαφέρουν αυτά ως γνώση και καινούριες τεχνολογίες ...

Enter

Στείλατε

Και μας και τα είπαμε λίγο ... Ρε Γ. τι γίνεται με εξωτερικό και Ιρλανδία ? Θα μείνεις εσύ και πόσο ? Γιατί δεν το έχω σβήσει από το να πάω ... και θέλω να δω αν έχω σπίτι στην αρχή για να μείνω ... αν και όποτε μας αφήσει ο Κόβιντ...

Enter

Στείλατε

Από δουλειές ... έχουν ξαναενεργοποιηθεί ???

Enter

Στείλατε

Είπα στην Φοίβη να σε ρωτήσει για αυτά ... και σιγά ... !!!

Enter

Στείλατε

Θα το Διαβάσω πάντως και θα έχεις πρόταση ... με το QR !

Enter

Giorgos

Με το qr θα το ρισκάρουμε δεν μπορεί να το σκαναρουν παντού

Enter

Giorgos

Στα αεροδρόμιο πχ θα εχω pcr

Enter

Giorgos

Αλλά για εστιατόρια πλοία κλπ δεν μπορώ να κάνω κάθε φορά

Enter

Giorgos

Για Ιρλανδία τα πράγματα είναι πολύ μπέρδεμα ακόμα

Enter

Giorgos

Και για δουλειά και για το μέλλον μας εκεί

Enter

Giorgos

 

Από Σεπτέμβρη ίσως ξεκαθαρίσει

Enter

Στείλατε

Οκ ... Τα ξαναλέμε τότε ... Ρε Γιώργο δεν αντέχω άλλο εδώ ... Και με την Κωλονοοτροπία ... αλλά όλο το καλοκαίρι με την ζέστη είμαι σαν Ζόμπι ... Απόμικρό παιδί είχα πρόβλημα με την Ζ΄έστη ... Αλλά με την Κλιματική αλλαγή και με την Ηλικία που είμαι 51 ... τα πράγματα έχουν γίνει Αβάσταχτα.

Enter

Στείλατε

Οπότε ότι ακούς για Data Analysis ... να μου λες.

Enter

3/7/21, 8:27 μ.μ.

Στείλατε

5 ευρουλάκια Μόνο .. https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/covid-5.html

Enter

Στείλατε

Καλή ???

Enter

Στείλατε

Να κρατήσω 4 ???

Enter

3/7/21, 8:58 μ.μ.

Giorgos

 

 

Enter

4/7/21, 3:25 μ.μ.

Στείλατε

https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/kai-to-sxolio-gamaw.html

Enter

6/7/21, 5:01 μ.μ.

Στείλατε

Νέο Share Widget στο Blog μου ... Μην Τσιγγουνεύεστε το Share ... Ένα Κουμπί είναι ... https://dsvsval.blogspot.com

Enter

8/7/21, 9:34 μ.μ.

Στείλατε

https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/blog-post_12.html

Enter

10/7/21, 10:44 π.μ.

Στείλατε

https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/vs.html

Enter

11/7/21, 7:05 μ.μ.

Στείλατε

Προσοχή στα παιδιά σας ... Χαχαχχαχα https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/14.html

Enter

14/7/21, 6:48 μ.μ.

Στείλατε

Νέκρωσε το δεξί μου πόδι. Που είναι οι επιδημιολόγοι και οι διάφοροι ειδικοί? Που είναι τώρα ο πολύξεροι που υποφέρω? https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/blog-post_14.html

Enter

15/7/21, 11:28 π.μ.

Στείλατε

Μια μέρα μετά ... μου είπαν ότι έχω Κορωνοιό ... ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΕΣΤ !!! Δεν με εξέτασαν γιατί Έβηχα ... !!! https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/blog-post_15.html

Enter

15/7/21, 1:28 μ.μ.

Στείλατε

FlashBack to 80's - 90's ... https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/flashback-to-80s-90s.html

Enter

18/7/21, 11:33 π.μ.

Στείλατε

https://dsvsval.blogspot.com/2021/07/virus-alert.html

Enter

Πεμ 8:20 π.μ.

Στείλατε

https://www.facebook.com/groups/123499827801546/permalink/2713452382139598/

Enter

7:31 μ.μ.

Στείλατε

Γιώργο ... η Χριστίνα έχει να μου μιλήσει από το Πάσχα και πριν ... γιατί δεν κατάλαβε μια πλάκα που της έκανα ... αθώα ... Επειδή σοκάρεται πολύ εύκολα την πείραξα ... σαν και τότε που δεν ήρθα στο Γάμο σας ... Επειδή δεν με είχε φιλήσει σε μία καφετέρια ... Και της είπα αν δεν σηκωθείς να με φιλήσιες Τώρα ... δεν θα έρθω στο γάμο σου ... Και μετά ΔΕΝ μου μιλούσε κάν ... Και δεν λέω ΜΕΤΑ αλλά ΠΡΙΝ τον Γάμο ... Γιατί πήρε ο Αχιλλέας τηλέφωνο ... και μου κανε τον Μπάγκα σαν να είμαι ο Έκτωρας .... και όταν της είπα πάρε θέση και βάλε όποιον φταίει στην θέση του .. μου είπε δεν μπορεί ... και ο Αχιλλέας φταίει αλλά δεν μοπρεί και κάναμε 10 χρόνια να μιλήσουμε ..

Enter

Στείλατε

Έπειτα λοιπόν από αυτή την Καταστροφή .. συνέχισε τον φόβο - πείσμα ... και δεν πήρε να με ρωτήσει αν ζω ή αν πέθανα ... μάθε λοιπόν ότι στο παρά 2 ... ήταν να πεθάνω και δεν με πήγαιναν στον νοσοκομείο γιατί ούτε βάρκες δεν μπορούσαν ... Λόγω του Χειμμάρου ... Ο Κραύσδωνας είναι 3 στενά πιο πάνω ... Θα ακούσατε ...

Enter

Στείλατε

Αρα λοιπόν ... ΔΕΝ είναι φίλη ... και ποτέ μάλλον δεν ήταν για να βάζει τον Εγωισμό της πάνω από την ζωή μου ... Της έλεγα για πλάκα παλιά ... ότι έτσι όπως φέρεται στην Πλάκα .. έστω και χοντροκομένη ρε παιδί μου .. οκ ... θα με φιλήσει Κρύο ... Δεν θα με προλάβει .. Και χαζογελούσε ... Ε ... θα δεις ότι θα γίνει ... ή δεν θα έρθει καν στην Κηδεία μου ... Και συγγνώμη ... αλλά παίρνει και σένα γιατί σίγουρα θα ξέρεις ότι δεν μιλάμε και δε σκέφτηκες ούτε εσύ ... αρα ... Οικογένεια Δασκαλάκη ... Άντε και Γαμηθείτε επιτέλους και βάλτε στον Κώλο σας Ιρλανδίες και τέτοια ... γιατί και τότε έλεγα την Αλήθεια μου .. και Τώρα ... Στο παρά 2 να πεθάνω και ούτε ένα μνμ εδώ ... ??? Δλδ και εσύ τόσο του πεταματού με έχεις ??? ΔΕΝ είμαστε φίλοι πλέον ... και σίγουρα ποτέ δεν ήμασταν .. γι αυτό και δεν έχουμε βρεθεί χρόνια τώρα ... Ασταδιάλα !!!

Στάλθηκε

Enter

Έχετε μπλοκάρει τα μηνύματα και τις κλήσεις από το λογαριασμό Facebook του χρήστη Giorgos Daskalakis

Δεν μπορείτε να στέλνετε μηνύματα ή να καλείτε τον χρήστη σε αυτή τη συνομιλία και δεν θα λαμβάνετε μήνυματα και κλήσεις από αυτόν.


Δεν υπάρχουν σχόλια: